Subject: GRK Eesti AS - Kaarepere raudteetunnel
From: "Kapp Kaspar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 17 May 2024 13:40:12 +0300

Tere,

Kas Transpordiametiga on võimalik kokkuleppele saada Kaareperes kinnistu
Jaama parkla; katastri nr. 24802:006:0746 kasutamises?

Soov on tekitada aiaga piiratud ala objektikontori jaoks ca 8m laiuselt.

Lugupidamisega / Best regards

Kaspar Kapp

Projektijuht
+372 5664 0839

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

GRK Eesti AS

Riia 142, 50411 Tartu

Sära tee 7, Peetri alevik, Rae vald, 75312 Harju maakond

www.grk.ee <http://www.grk.ee/>

From: Marek Lind <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, February 5, 2024 11:21 AM
To: Kapp Kaspar <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: GRK Eesti AS - Kaarepere raudteetunnel

Tere.

Selle kinnisasja volitatud asutuseks on riigi kinnisvararegistri järgi
tõepoolest Transpordiamet. Üldise vastusena saan öelda, et toetame ikka
liikuvuse mitmekesisemaks ja ohutumaks muutmist. Sellest järgmise sammuna
oleks vaja tuvastada, kas rattaparkla Teie plaanitud kujul on ehitusloa
või teatise kohustusega ehitis või mitte. Kui on, siis tuleks võtta
ühendust kohaliku omavalitsusega, kes on pädev seda menetlust läbi viima.
Kui pole, siis vajame maaomanikuna midagi projektilaadset, mille alusel
otsustada rattaparkla ruumilise ja tehnilise lahenduse sobivuse üle ning
hiljem vormistada samade materjalide alusel notaris isikliku kasutusõiguse
seadmine rattaparkla omaniku kasuks. Kui KOV algatab menetluse, siis
anname oma nõuded projekteerimistingimuste sisse. Kui menetlust ei
algatata, siis oleks kohane meilt nõuded taotleda või kui meiega
suhtlemist on olnud rohkem ning teate meie tüüpilisi nõudmisi, võib õnne
proovida ka kohe projekti kooskõlastamiseks esitamisega.

Lugupidamisega

Marek Lind

juhataja

planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus

+372 54501752

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kapp Kaspar <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, February 5, 2024 9:21 AM
To: Marek Lind <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Mand Kristjan <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: GRK Eesti AS - Kaarepere raudteetunnel

Tere,

GRK Eesti AS on teostab Kaarepere tunneli ja platvormi ehitust AS Eesti
Raudtee korraldatud hanke raames.

EVRi soov on rajada jalgratta parklat kinnistule Jaama parkla; katastri
nr. 24802:006:0746.

Kas antud kinnistu on Transpordiameti kasutuses?

Kas Transpordiamet näeb võimalust antud kinnistule rajada jalgrattaparkla?

Millised oleks edasised tegevused, et saaksime jalgratta parkla ehitusega
edasi minna?

Lugupidamisega / Best regards

Kaspar Kapp

Projektijuht
+372 5664 0839

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

GRK Eesti AS

Riia 142, 50411 Tartu

Sära tee 7, Peetri alevik, Rae vald, 75312 Harju maakond

www.grk.ee <http://www.grk.ee/>

HOIATUS: Käesolev e-kiri on saadetud väljaspoolt organisatsiooni. Ole
ettevaatlik manuste ja linkide avamisel.